Szállítás

A LASCANA - powered by ABOUT YOU kizárólag Magyarország területére vállal kiszállítást!

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: A Webáruházban megrendelt termékeket a LASCANA - powered by ABOUT YOU logisztikai partnere, a GLS Hungary futárszolgálat (továbbiakban: GLS) szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról a futárszolgálat sms-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás időpontjáról. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán: 06-1/802-0265, e-mailben az info@gls-hungary.com email címen, vagy a GLS webportálján keresztül a küldeményazonosítóra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről.

Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén még egyszer megkíséreljük a csomagot kiszállítani, mely díjmentes. A második szállítási kísérletet követően 5 napja van a Vevőnek, hogy a csomagot átvegye, utána a csomag visszakerül a LASCANA - powered by ABOUT YOU raktárába. Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, a GLS központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható. A GLS csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldemény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban a GLS munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető.

Küldemény nyomon követése: A küldeményazonosító ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match= weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van munkanapokon 07:00-20.00 óráig a GLS vevőszolgálati számán: 06-1/802-0265.

Csomagátvétel: A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén vegye fel a kapcsolatot a LASCANA - powered by ABOUT YOU ügyfélszolgálatával, és a LASCANA - powered by ABOUT YOU visszatéríti Önnek az összeget. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Szállítási díjak

A LASCANA - powered by ABOUT YOU átvállalja a termék kiszállításának és a visszaküldésének, valamint a csomagolás költségét.

Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket a LASCANA - powered by ABOUT YOU csak több csomagban tudja elküldeni. E-mailben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt.

A rendelés értékének megállapítása során kedvezmény igénybevétele esetén a tényleges, már a kedvezménnyel csökkentett vásárlási értéket vesszük figyelembe. Az ugyanazon Vevő által egy napon, de külön megrendelésben leadott rendeléseket a LASCANA - powered by ABOUT YOU külön kezeli és szállítja házhoz, ezért azok tekintetében a szállítási díj külön, megrendelésenként fizetendő.

Visszaküldés

A Vevő köteles az árut normál belföldi csomagként, ingyenesen visszajuttatni az alábbi címre: ABOUT YOU - Magyar Posta, Fehérakác u. 3. HU-1097 Budapest. A Vevő lehetőség szerint a terméket a címkével ellátott eredeti csomagolással juttassa vissza a LASCANA - powered by ABOUT YOU részére.

Hogyan működik a visszaküldés?

Csomagolja vissza a terméket az eredeti csomagolásába, és előtte tegye bele a visszaküldési űrlapot is, hogy egyszerűbben beazonosíthassuk a visszaküldött terméket vagy termékeket.

Két lehetőség van a csomag ingyenes visszaküldésére:

  1. A csomagot a GLS futára felveszi Öntől egy adott napon egy adott időintervallumban a megadott címen. Ezt az ügyfélfiókon keresztül a lascana.hu weboldalon, vagy a vevőszolgálatunknál telefonon vagy emailben kényelmesen kezdeményezheti ingyenesen.
  2. Országszerte bármelyik Postán ingyenesen visszaküldheti a csomagot. A Postára bemenve csak adja fel a csomagot és jelezze, hogy a LASCANA - powered by ABOUT YOU részére szeretné a csomagot visszaküldeni. A Posta alkalmazottai készséggel állnak a rendelkezésére.

Kérjük, tartsa meg a visszaigazolást a visszaküldésről, amíg a megrendelés értéke vissza nem térül.

A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése). Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért – tehát amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van – a Vevő felel. Ebben az esetben a LASCANA - powered by ABOUT YOU a Vevőre háríthatja a rongálásból vagy az áru használatából eredő értékcsökkenést, kárt és költséget, mely összeg a Vevőnek visszafizetendő összegből levonható.

Amennyiben a Vevő rendelési összeghez kötött kedvezményt vesz igénybe, a termék visszaküldésénél annak értékéből a kedvezmény százalékos arányban visszavonásra kerül, tehát a kedvezménnyel csökkentett érték kerül visszatérítésre.

Fizetés

A Webáruházban bankkártyás vagy utánvétes fizetésre van lehetőség, mely lehetőségek közül a Vevő a megrendelési folyamat során választhat. A díj a választott fizetési módtól is függ, a díj a megrendelési folyamatban a Vevő számára feltüntetésre kerül. A vásárlási utalványokat és a nyereményből származó beépített kedvezményeket csak az utánvétes fizetési mód választásával lehet felhasználni.

Fizetés bankkártyával

A Webáruházban a Vevő online, Visa vagy Mastercard bankkártyával is fizethet. Ennek a fizetési módnak az igénybevételéhez a megrendelési folyamat során a „bankkártya” lehetőséget kell választani, majd a Vevő a pénztártól átirányításra kerül a pénzügyi művelet feldolgozását végző EOS Payment oldalára, ahol a fizetés történik, melynek során a bankkártyát kibocsátó társaság, a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett a bankkártya ellenőrző kódjának megadása szükséges. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A legmodernebb kódolási technikák, mint pl. a Secure Socket Layer (SSL) és a 3D-Secure-eljárás az interneten is a lehető legnagyobb biztonságot kínálják a fizetésre. A bankkártyás vásárlási lehetőség a teljes LASCANA kínálatra vonatkozik. A LASCANA a fizetendő összeggel csak az áru kiszállításakor terheli meg a Vevő által használt bankkártyát, azonban az összeg már a megrendeléskor zárolásra kerül.

Bankkártyás fizetési mód választása esetén

A tartósa. fennmaradó készlethiány miatt kifogyott termékek rendelési értékét, illetve az esetlegesen visszaküldött termékek értékét a Vevő által a fizetéshez használt bankszámlára lehetőség szerint a legrövidebb időn belül jóváírjuk (az elállási jogról szóló rendelkezések igyelembevételével). A bankkártyás fizetés választása esetén a leadott rendelésekben a LASCANA utólag nem tud módosítani!

Amennyiben egy rendelés több tételt tartalmaz és csak részszállítás lehetséges, csak a kiszállított tétel (és a szállítási költség) terhelése történik meg. Ebben az esetben a ki nem szállított tételek összegének zárolását 30 nap után automatikusan feloldja, majd újra zárolja a rendszer mindaddig, amíg a rendelés törlése meg nem történik. Amennyiben a rendelés törlését a vevő kezdeményezi, vagy a rendelést az OTTO Central Europe Kft. törli - mert pl. a termék elfogyott - a zárolás feloldása a törléstől számított 30 napon belül történik meg.

Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján 2019. szeptember 14-től a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges lesz az erős ügyfélhitelesítés a kártyabirtokos azonosításához.

Miért van szükség erre az azonosítási lépcsőre? Az erős ügyfélhitelesítés a felhasználók védelmét szolgálja. A digitalizáció világában az ügyfelek és a szolgáltatók nem lehetnek elég óvatosak a lehetséges visszaélések megelőzésében. Ezért döntöttek úgy az Európai Gazdasági Térség országai, hogy még szigorúbban szabályozzák az elektronikus fizetéseket.

Fizetés utánvéttel

Ha a Vevő az utánvételes fizetési módot választja, akkor a LASCANA - powered by ABOUT YOU a csomagot utánvételes ajánlott küldeményként küldi el a Vevő által megadott címe. A Vevő a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget, azaz a megrendelt termék vagy termékek értékét a futárnak.

Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek

Panasszal, szavatossági vagy jótállási igénnyel kapcsolatban a LASCANA - powered by ABOUT YOU Vevőszolgálata áll a Vevők rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: (06-80) 021-538

E-mail: ugyfelszolgalat@lascana.hu

2020. február 26. előtt leadott rendelésekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken állunk a rendelkezésére:

Telefon: 06 1 436-3-600

E-mail: rendeles@lascana.hu.

A Vevő a fenti elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyet a LASCANA - powered by ABOUT YOU a lehető legrövidebb időn belül elbírál. Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy lakóhelye, vagy a szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez. A LASCANA - powered by ABOUT YOU-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A járási hivatalok elérhetőségeit itt találja.
Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: 06 1 488 2186
Fax: 06 1 488 2131